kedd, április 27, 2010

Ha nem volnék


Mi lenne ha már nem lennék?
Mi maradna belőlem, talán csak egy emlék?
Vajon hiányoznék valakinek?
S kérdezem mennyit jelentettem az embereknek?
Lesz aki sír értem? S őt majd ki vigasztalja?
Addig jó az embernek még az élet marasztalja.
Kik lesznek azok akiknek szívében űr marad utánam?
És majd szeret az is akit eddig utáltam?
Kik zokognak éjjel értem könyörögve?
S majd meghozza-e a gyümölcsét szeretteid könnye?
Ha nem volnék ugye te is sírnál?
S a hiányomat te sem bírnád?
Mikor a sorsod könyvét már nélkülem írnád,
Írj a mesédbe engem is, én fentről vigyázok rád!

2 megjegyzés:

  1. ajjj Bátyókám*.*
    ugye tudod hogy ez a kedvenc versem tőled?;)
    azt nme mondom hogy jó mert már mondtam és minek beszéljek ha nem fontosxD?

    puszi xo

    VálaszTörlés
  2. Tudoom h ez a kedvenced hugiim(L)

    VálaszTörlés